Spesialpedagogiske utfordringar

Contributor(s): Language: nobnno Series: Spesialpedagogikk ; 19Publication details: Oslo Universitetsforl. 1995Description: 243 s. 22 cmISBN:
  • 8200227065
  • 978-82-00-22706-9
Subject(s): DDC classification:
  • 371.9 23/nor
Summary: I denne artikkelsamlingen drøftes en rekke av de spørsmålene som vil oppta spesialpedagogisk praksis og forskning i åra framover. Bokens første del trekker opp de overordnede perspektivene i forhold til ideologi, samfunn og framtidige forsknings- og utviklingsbehov. I del to drøftes begrepene normalisering, integrering og desentralisering. Bokens siste del drøfter en del av de problemene en står ovenfor i dag for å kunne realisere intensjonene med norsk spesialpedagogikk. No er endeleg tilhøva lagde til rette for at alle elevar skal få utdanning i sitt "eigentlege" heimemiljø, der dei og familiane deira er busette. Noreg har i lang tid vore eit føregangsland når det gjeld reformer for menneske med spesielle behov, men det har skjedd utan at ein har følgt opp tilsvarande med fagleg utvikling og kunnskapsproduksjon. Målet med denne boka er å synleggjere og drøfte utfordingar spesialundervisninga står overfor som eit resultat av gjentekne reformer og endringar gjennom lang tid.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Lærer Biblioteket Biblioteket personal (Browse shelf(Opens below)) Ex1 Available 84528380

I denne artikkelsamlingen drøftes en rekke av de spørsmålene som vil oppta spesialpedagogisk praksis og forskning i åra framover. Bokens første del trekker opp de overordnede perspektivene i forhold til ideologi, samfunn og framtidige forsknings- og utviklingsbehov. I del to drøftes begrepene normalisering, integrering og desentralisering. Bokens siste del drøfter en del av de problemene en står ovenfor i dag for å kunne realisere intensjonene med norsk spesialpedagogikk. No er endeleg tilhøva lagde til rette for at alle elevar skal få utdanning i sitt "eigentlege" heimemiljø, der dei og familiane deira er busette. Noreg har i lang tid vore eit føregangsland når det gjeld reformer for menneske med spesielle behov, men det har skjedd utan at ein har følgt opp tilsvarande med fagleg utvikling og kunnskapsproduksjon. Målet med denne boka er å synleggjere og drøfte utfordingar spesialundervisninga står overfor som eit resultat av gjentekne reformer og endringar gjennom lang tid.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha