Horisonter 8 grunnbok KRL for ungdomstrinnet

By: Contributor(s): Publication details: Oslo Gyldendal undervisning 2006 2009Edition: 1. utg., 5. opplDescription: 224 s. Illustrert 19.8 x 26.4 cmISBN:
  • 8205343365
  • 978-82-05-34336-8
Subject(s): for Holth, Gunnar;for Deschington, Hilde;ill Irgens, Åshild;ill Carlsson, UlfSummary: Forfatterne presenterer livssyn og religioner, og har som mål å stimulere til respekt og toleranse gjennom kunnskap, refleksjon og diskusjon. Med oppgaver, læringsmål og sammendrag til hvert kapittel.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Læremidler Biblioteket Biblioteket USK, krle (Browse shelf(Opens below)) Ex2 Available 84013020
Læremidler Biblioteket Biblioteket USK, krle (Browse shelf(Opens below)) Ex2 Available 78747478
Læremidler Biblioteket Biblioteket USK, krle (Browse shelf(Opens below)) Ex7 Available 78747483
Læremidler Biblioteket Biblioteket USK, krle (Browse shelf(Opens below)) Ex8 Available 78747484
Læremidler Biblioteket Biblioteket USK, krle (Browse shelf(Opens below)) Ex10 Available 78747486
Læremidler Biblioteket Biblioteket USK, krle (Browse shelf(Opens below)) Ex11 Available 78747487
Læremidler Biblioteket Biblioteket USK, krle (Browse shelf(Opens below)) Ex12 Available 78747488
Læremidler Biblioteket Biblioteket USK, krle (Browse shelf(Opens below)) Ex13 Available 78747489
Læremidler Biblioteket Biblioteket USK, krle (Browse shelf(Opens below)) Ex14 Available 78747490

Undertittel hentet fra omslaget

for Holth, Gunnar;for Deschington, Hilde;ill Irgens, Åshild;ill Carlsson, Ulf

Forfatterne presenterer livssyn og religioner, og har som mål å stimulere til respekt og toleranse gjennom kunnskap, refleksjon og diskusjon. Med oppgaver, læringsmål og sammendrag til hvert kapittel.

ib

Innbundet

bm

Bokmål

20060324143835_heidi

150074900

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha