Markedsføringskanaler

By: Contributor(s): Publication details: Oslo Cappelen 2005Edition: 4. utg., 1. opplDescription: 253 s. IllustrertISBN:
  • 8202239885
  • 978-82-02-23988-6
Subject(s): DDC classification:
  • 658.84
for Gripsrud, Geir;for Nygaard, ArneSummary: Boken tar opp hvordan et distribusjonssystem, eller en markedsføringskanal, er bygget opp og fungerer. Den belyser detalj- og engroshandelens struktur og rolle, mens bokens siste del legger ledelsesperspektivet til grunn for valg av samarbeidspartnere i markedsføringen.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Læremidler Biblioteket Biblioteket VGS, M&L, lærer (Browse shelf(Opens below)) Ex1 Available 75701422

for Gripsrud, Geir;for Nygaard, Arne

Boken tar opp hvordan et distribusjonssystem, eller en markedsføringskanal, er bygget opp og fungerer. Den belyser detalj- og engroshandelens struktur og rolle, mens bokens siste del legger ledelsesperspektivet til grunn for valg av samarbeidspartnere i markedsføringen.

h

Heftet

bm

Bokmål

142411897

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha