Teacher's voice lærerveiledning til Voices in time 3

By: Contributor(s): Publication details: Oslo Damm 2008Edition: 1. utg., 1. opplDescription: 167 s. IllustrertISBN:
  • 8204143761
  • 978-82-04-14376-1
Subject(s): for Brevik, Lisbeth M.;ill Sveen, Øyvind;ill Emberland, Ivan;ill Topstad, Trond;ill Winsvold, TineSummary: Voices in time er et engelskverk for ungdomstrinnet. Lærerveiledningen gir en oversikt over hva verket består av, hvordan man skal jobbe med tekstbok og arbeidsbok, selve tekstene, oppgaver, språklæring, læringsverktøy; regne-, lese- og skriveferdigheter på engelsk med mer. I bokens andre del blir kapittel for kapittel i tekstboken gjennomgått, med blant annet kommentarer og forslag til undervisningsopplegg.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Læremidler Biblioteket Biblioteket USK, lærer, engelsk (Browse shelf(Opens below)) Ex1 Available 75703251
Browsing Biblioteket shelves, Collection: Biblioteket Close shelf browser (Hides shelf browser)
USK, lærer, engelsk Fantastic MR FOX USK, lærer, engelsk Fantastic MR FOX USK, lærer, engelsk Fantastic MR FOX USK, lærer, engelsk Teacher's voice lærerveiledning til Voices in time 3 USK, lærer, geo Grep om geografi 8 USK, lærer, musikk Opus 8 USK, lærer, norsk Kontekst 8-10 nynorskboka norsk for ungdomstrinnet

for Brevik, Lisbeth M.;ill Sveen, Øyvind;ill Emberland, Ivan;ill Topstad, Trond;ill Winsvold, Tine

Voices in time er et engelskverk for ungdomstrinnet. Lærerveiledningen gir en oversikt over hva verket består av, hvordan man skal jobbe med tekstbok og arbeidsbok, selve tekstene, oppgaver, språklæring, læringsverktøy; regne-, lese- og skriveferdigheter på engelsk med mer. I bokens andre del blir kapittel for kapittel i tekstboken gjennomgått, med blant annet kommentarer og forslag til undervisningsopplegg.

h

Heftet

bm

Bokmål

20080715135713_marianne

150070872

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha